Головна » Файли » Мої файли

Діагностична картка
14.05.2016, 19:10

Діагностична карта

Мета: виявлення рівня методичної підготовки вчителя.

Прізвище, ім’я, по батькові ________________________________________________________

Педагогічний стаж _______________________________________________________________

Що у вашій роботі виходить, що ні (поставте знак “+” або “–”)

 

Методичні вміння вчителя

“+”

“–”

Проведення нестандартних уроків

 

 

Проведення інтегрованих уроків

 

 

Робота з розвитку мовлення

 

 

Використання ТЗН на уроках

 

 

Розв’язування проблемних ситуацій

 

 

Диференційований підхід до навчання

 

 

Індивідуальна робота з учнями

 

 

Організація самостійної роботи на уроці

 

 

Організація ігрових ситуацій на уроці

 

 

Виховна робота на уроці

 

 

Організація перевірки домашніх завдань

 

 

Організація роботи зі здібними учнями

 

 

Організація роботи з невстигаючими учнями

 

 

Проведення практичних робіт

 

 

Система обліку прогалин у знаннях учнів

 

 

Робота із впровадження елементів досвіду колег

 

 

Робота з розвитку творчих здібностей

 

 

Проведення уроків тематичного оцінювання знань

 

 

Проведення корекційної роботи

 

 

Впровадження інноваційних технологій

 

 

Використання інтерактивних методів навчання

 

 

Використання методів і прийомів особистісно зорієнтованого навчання

 

 

Уміння робити самоаналіз уроку

 

 

Робота з батьками

 

 

Уміння провести батьківські збори

 

 

Робота з неблагополучними сім’ями

 

 

Виховання бережливого ставлення до шкільного майна

 

 

Уміння проводити психолого-педагогічні спостереження

 

 

Організація учнівського самоврядування

 

 

Забезпечення єдності вимог школи і сім’ї

 

 

 

 

 

 

Діагностична карта

Мета: виявлення утруднень педагогічних працівників під час організації методичної діяльності.

Прізвище, ім’я, по батькові ________________________________________________________

Який предмет викладає ___________________________________________________________

Педагогічний стаж _______________________________________________________________

 

Види методичної діяльності

Самооцінювання вчителя

Відчуваю утруднення

Володію питанням

Здатен допомогти колегам

1. Цільовий компонент

 

 

 

Визначення мети уроку

 

 

 

Визначення мети позакласного заходу

 

 

 

Визначення мети планування

 

 

 

Визначення мети будь-якої діяльності

 

 

 

2. Змістовий компонент

 

 

 

Застосування ідей і понять науки (в рамках предмета, що викладається)

 

 

 

Оволодіння змістом підручника

 

 

 

Оволодіння новітніми методичними прийомами, технологіями

 

 

 

Оволодіння передовим досвідом навчання

 

 

 

Робота з літературою за спеціальністю

 

 

 

Робота з літературою з методики

 

 

 

3. Проектований компонент

 

 

 

Розподіл матеріалу теми за уроками

 

 

 

Складання плану, конспекту уроку

 

 

 

Підбір теоретичного матеріалу до уроку

 

 

 

Підбір системи задач і вправ

 

 

 

Підбір діагностичного матеріалу

 

 

 

Вибір форм і методів навчання

 

 

 

Вибір структури уроку

 

 

 

4. Організаційний компонент

 

 

 

Постановка мети уроку і забезпечення сприйняття її учнями

 

 

 

Організація сприйняття того, що вивчається

 

 

 

Організація осмислення навчальної інформації

 

 

 

Організація закріплення й застосування на практиці отриманих знань

 

 

 

Організація своєї діяльності на уроці

 

 

 

Організація колективної діяльності на уроці

 

 

 

Поєднання індивідуальної та групової діяльності учнів

 

 

 

Підтримання необхідного темпу уроку

 

 

 

Організація індивідуально-диференційованого підходу до учнів

 

 

 

Використання елементів проблемного навчання: створення проблемної ситуації; висування гіпотези; її логічний доказ

 

 

 

Навчання учнів: планування, самоконтролю; прийомів скорочення записів; раціональної витрати часу; уміння висловлювати свою думку, прищеплення навчальних навичок, специфічних для даного предмета

 

 

 

Володіння методикою проведення навчальних занять: перевірка підсумків попередньої роботи; презентація нового матеріалу; практика під керівництвом учителя; незалежна самостійна практика учнів; самоконтроль і самооцінювання результатів роботи; узагальнення навчального матеріалу; визначення домашнього завдання; підбиття підсумків заняття

 

 

 

5. Контрольно-оціночний компонент

 

 

 

Визначення з кожної теми обов’язкового для учнів обсягу знань, умінь та навичок відповідно до рівнів навчальних досягнень

 

 

 

Структурування завдань для тематичної атестації

 

 

 

Застосування критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів

 

 

 

Визначення форми проведення тематичної атестації

 

 

 

Методика проведення різних форм тематичної атестації

 

 

 

Обґрунтування виставлених оцінок

 

 

 

Дотримання такту під час виставлення оцінок

 

 

 

Організація корекційної роботи за результатами тематичної атестації

 

 

 

Форми проведення повторної атестації

 

 

 

Поточне оцінювання учнів

 

 

 

Самоконтроль

 

 

 

 

Категорія: Мої файли | Додав: elena
Переглядів: 464 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar