.
"Перша умова, якої треба дотримуватися у математиці, - це бути точним,
друга - бути ясним і, наскільки можливо, простим" Л.Карно
Невпинний розвиток науково-технічного прогресу не може залишитися поза увагою школи, не впливати на зміст і методи навчання. Сьогодення вимагає використання комп’ютерної техніки.
Математика й інформатика – дві освітні галузі, які є визначальними у підготовці особистості до життя у постіндустріальному, інформаційному суспільстві. Широке застосування комп’ютерів у навчанні математики доцільне для інформаційного забезпеченні практичних занять проведення математичних експериментів.
Методична проблема, що досліджується мною, як вчителем математики: "Використання інформаційно-комунікаційних технологій на різних етапах уроку математики та інформатики". Вчителем інформатики: «Формування інформаційної культури на уроках інформатики шляхом впровадження діяльнісного підходу до навчання».
Головним у своїй роботі вважаю формування в учнів уміння аналізувати, встановлювати логічні зв’язки, узагальнювати, виділяти головне у навчальному матеріалі. Велику увагу приділяю міжпредметним зв’язкам, враховуючи те, що математика є інструментарієм у вивченні інших наук: фізики, хімії, біології, астрономії і навіть літератури.
Використання мультимедійних презентацій на уроках забезпечує наочність при вивченні, закріпленні й повторенні теоретичного матеріалу, доведенні теорем, розв’язуванні задач, дає можливість швидко повернутися до будь-якого проблемного моменту в теорії або практиці, допомагає розвивати логічне мислення, чіткість і послідовність теоретичних викладок, звільнює час для спілкування з учнями.
М.В.Остроградський писав: «Освіта закінчується разом з життям. Тільки дурень може вірити, що настане такий період його життя, коли йому вже нічого вивчати».
Як радять психологи: «Коли вчите, записуйте, малюйте схеми, діаграми, кресліть графіки, зображуйте, порівняйте с тим, що знали раніше, - дійте»!
Якщо хочеш досягнути
У житті своїм вершин
Математику збагнути
Мусиш тонко, до глибин.
Калькулятор і комп'ютер, –
Хто сьогодні їх не зна?
Та за пояс їх запхнути
Може світла голова.
Якщо хочеш бізнесменом
Після школи, друже стати,
Аксіоми й теореми
Мусиш добре пам'ятати.
Якщо лікарем ти станеш,
То, колего, тут затям
Коли десь помилишся –
Хтось поплатиться життям.
Не кажу про космонавтів,
Вчителів і моряків.
Та коли чогось не знав ти,
Час це вивчити настав.
Не махай на все рукою,
Не лінуйся, а учись
Бо чого навчишся в школі,
Знадобиться ще колись!