Діагностична карта
Мета: виявлення рівня методичної підготовки вчителя.
Прізвище, ім’я, по батькові ________________________________________________________
Педагогічний стаж _______________________________________________________________
Що у вашій роботі виходить, що ні (поставте знак “+” або “–”)
Методичні вміння вчителя
|
“+”
|
“–”
|
Проведення нестандартних уроків
|
|
|
Проведення інтегрованих уроків
|
|
|
Робота з розвитку мовлення
|
|
|
Використання ТЗН на уроках
|
|
|
Розв’язування проблемних ситуацій
|
|
|
Диференційований підхід до навчання
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями
|
|
|
Організація самостійної роботи на уроці
|
|
|
Організація ігрових ситуацій на уроці
|
|
|
Виховна робота на уроці
|
|
|
Організація перевірки домашніх завдань
|
|
|
Організація роботи зі здібними учнями
|
|
|
Організація роботи з невстигаючими учнями
|
|
|
Проведення практичних робіт
|
|
|
Система обліку прогалин у знаннях учнів
|
|
|
Робота із впровадження елементів досвіду колег
|
|
|
Робота з розвитку творчих здібностей
|
|
|
Проведення уроків тематичного оцінювання знань
|
|
|
Проведення корекційної роботи
|
|
|
Впровадження інноваційних технологій
|
|
|
Використання інтерактивних методів навчання
|
|
|
Використання методів і прийомів особистісно зорієнтованого навчання
|
|
|
Уміння робити самоаналіз уроку
|
|
|
Робота з батьками
|
|
|
Уміння провести батьківські збори
|
|
|
Робота з неблагополучними сім’ями
|
|
|
Виховання бережливого ставлення до шкільного майна
|
|
|
Уміння проводити психолого-педагогічні спостереження
|
|
|
Організація учнівського самоврядування
|
|
|
Забезпечення єдності вимог школи і сім’ї
|
|
|
Діагностична карта
Мета: виявлення утруднень педагогічних працівників під час організації методичної діяльності.
Прізвище, ім’я, по батькові ________________________________________________________
Який предмет викладає ___________________________________________________________
Педагогічний стаж _______________________________________________________________
Види методичної діяльності
|
Самооцінювання вчителя
|
Відчуваю утруднення
|
Володію питанням
|
Здатен допомогти колегам
|
1. Цільовий компонент
|
|
|
|
Визначення мети уроку
|
|
|
|
Визначення мети позакласного заходу
|
|
|
|
Визначення мети планування
|
|
|
|
Визначення мети будь-якої діяльності
|
|
|
|
2. Змістовий компонент
|
|
|
|
Застосування ідей і понять науки (в рамках предмета, що викладається)
|
|
|
|
Оволодіння змістом підручника
|
|
|
|
Оволодіння новітніми методичними прийомами, технологіями
|
|
|
|
Оволодіння передовим досвідом навчання
|
|
|
|
Робота з літературою за спеціальністю
|
|
|
|
Робота з літературою з методики
|
|
|
|
3. Проектований компонент
|
|
|
|
Розподіл матеріалу теми за уроками
|
|
|
|
Складання плану, конспекту уроку
|
|
|
|
Підбір теоретичного матеріалу до уроку
|
|
|
|
Підбір системи задач і вправ
|
|
|
|
Підбір діагностичного матеріалу
|
|
|
|
Вибір форм і методів навчання
|
|
|
|
Вибір структури уроку
|
|
|
|
4. Організаційний компонент
|
|
|
|
Постановка мети уроку і забезпечення сприйняття її учнями
|
|
|
|
Організація сприйняття того, що вивчається
|
|
|
|
Організація осмислення навчальної інформації
|
|
|
|
Організація закріплення й застосування на практиці отриманих знань
|
|
|
|
Організація своєї діяльності на уроці
|
|
|
|
Організація колективної діяльності на уроці
|
|
|
|
Поєднання індивідуальної та групової діяльності учнів
|
|
|
|
Підтримання необхідного темпу уроку
|
|
|
|
Організація індивідуально-диференційованого підходу до учнів
|
|
|
|
Використання елементів проблемного навчання: створення проблемної ситуації; висування гіпотези; її логічний доказ
|
|
|
|
Навчання учнів: планування, самоконтролю; прийомів скорочення записів; раціональної витрати часу; уміння висловлювати свою думку, прищеплення навчальних навичок, специфічних для даного предмета
|
|
|
|
Володіння методикою проведення навчальних занять: перевірка підсумків попередньої роботи; презентація нового матеріалу; практика під керівництвом учителя; незалежна самостійна практика учнів; самоконтроль і самооцінювання результатів роботи; узагальнення навчального матеріалу; визначення домашнього завдання; підбиття підсумків заняття
|
|
|
|
5. Контрольно-оціночний компонент
|
|
|
|
Визначення з кожної теми обов’язкового для учнів обсягу знань, умінь та навичок відповідно до рівнів навчальних досягнень
|
|
|
|
Структурування завдань для тематичної атестації
|
|
|
|
Застосування критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів
|
|
|
|
Визначення форми проведення тематичної атестації
|
|
|
|
Методика проведення різних форм тематичної атестації
|
|
|
|
Обґрунтування виставлених оцінок
|
|
|
|
Дотримання такту під час виставлення оцінок
|
|
|
|
Організація корекційної роботи за результатами тематичної атестації
|
|
|
|
Форми проведення повторної атестації
|
|
|
|
Поточне оцінювання учнів
|
|
|
|
Самоконтроль
|
|
|
|
|