№ з/п
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
І . Підвищення науково-методичного рівня викладання
|
1
|
Опрацювання нормативних документів
|
Протягом року
|
2
|
Вивчення літератури з питань роботи зі здібними та обдарованими учнями.
|
Протягом року
|
3
|
Упровадження інноваційних педагогічних технологій
|
Протягом року
|
4
|
Здійснення педагогічного супроводу здібних учнів. Створення умов для інтелектуального розвитку учнів та надання їм можливості для самореалізації.
|
Протягом року
|
5
|
Забезпечення стимулювання розвитку інтелекту учнів: використання в навчальному процесі творчих завдань, які потребують синтезу, аналізу, осмислення, умовиводів.
|
Протягом року
|
6
|
Забезпечення навчально-методичними посібниками, необхідними для роботи зі здібними дітьми
|
Протягом року
|
7
|
Залучення здібних учнів до науково-дослідницької роботи, творчої діяльності.
|
Протягом року
|
ІІ. Виявлення здібних учнів і створення умов для їх розвитку
|
8
|
Виявлення здібних дітей
|
До 01.10.16
|
9
|
Вивчення психолого-педагогічних рекомендацій підготовлених психологом щодо визначення рівня обдарованості учнів.
|
Вересень-жовтень
|
10
|
Забезпечення участі у проведенні змагань:
олімпіад, конкурсів, турнірів.
|
Протягом року
|
11
|
Забезпечення участі здібних учнів у Всеукраїнських та міжнародних інтелектуальних і творчих змаганнях («Кенгуру»)
|
Протягом року
|
12
|
Забезпечення участі обдарованих учнів у заходах предметного тижня математики
|
листопад
|
13
|
Залучення обдарованих учнів до випуску предметної математичної газети «Піфагорійці»
|
листопад
|
ІІІ. Зміст навчального матеріалу для здібних учнів 6 класу
|
14
|
Геометричні головоломки (задачі з сірниками, головоломки з паперу в клітинку, паркети)
|
Вересень-жовтень
|
15
|
Текстові задачі (задачі економічного характеру, задачі на подільність, старовинні задачі на обчислення часу, грошові розрахунки)
|
Жовтень-листопад
|
16
|
Многогранники (правильні многогранники, побудова розгорток многогранників, перерізів многогранників, метод трьох проекцій, гральний кубик)
|
Листопад-грудень
|
17
|
Точки на координатній площині (можливості координатної площини, морський бій, зашифроване листування, лабіринт)
|
Січень-лютий
|
18
|
Топологічні досліди (топологія, фігури одним розчерком пера)
|
Березень-квітень
|
19
|
Логічні задачі (принцип доведення від супротивного, поняття інверсії)
|
Травень-червень
|