№
|
Тема уроку
|
Кількість годин
|
Дата
|
Примітки
|
І семестр
|
|
Тема 1. Комп'ютерне моделювання.
Основи алгоритмізації
|
6
|
|
|
-
|
Поняття моделі. Типи моделей. Моделювання як метод дослідження об'єктів
|
1
|
|
|
-
|
Поняття алгоритму. Властивості алгоритмів. Форми подання алгоритму. Виконавець алгоритму
|
1
|
|
|
-
|
Базові структури алгоритмів. Конструювання алгоритмів
|
1
|
|
|
-
|
Основні етапи розв'язування задач за допомогою комп'ютера. Вхідні дані та результати, їх взаємозв'язок
|
1
|
|
|
-
|
Поняття про метод розв'язування задачі. Практична робота № 1 «Побудова інформаційної моделі»
|
1
|
|
|
-
|
Поняття програми. Розв'язування задач
|
1
|
|
|
Тематичне оцінювання №1
|
|
|
|
|
Тема 2. Системи опрацювання табличних даних
|
10
|
|
|
|
І. Електронні таблиці. Табличний процесор
|
5
|
|
|
-
|
Поняття електронної таблиці. Табличний процесор
|
1
|
|
|
-
|
Форматування даних, комірок і діапазонів комірок. Практична робота № 2 «Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора »
|
1
|
|
|
-
|
Використання формул. Абсолютні та відносні посилання. Практична робота № 3 «Використання формул в електронних таблицях»
|
1
|
|
|
-
|
Посилання на комірки інших аркушів та книг. Копіювання формул
|
1
|
|
|
-
|
Створення та настроювання діаграм, вибір типу діаграм. Практична робота № 4 «Побудова діаграм»
|
1
|
|
|
|
II. Аналіз даних у середовищі табличного процесора
|
5
|
|
|
-
|
Сортування і фільтрування даних у таблицях.
Практична робота № 5 «Сортування та фільтрування даних»
|
1
|
|
|
-
|
Використання розширених фільтрів, проміжні підсумки та зведені таблиці. Умовне форматування даних
|
1
|
|
|
-
|
Призначення і використання функцій.
Практична робота № 6 «Аналіз даних за допомогою функцій табличного процесора»
|
1
|
|
|
-
|
Графічний аналіз рядів даних.
Узагальнення і систематизація матеріалу теми
|
1
|
|
|
-
|
Комбіноване тестування з теми «Системи опрацювання табличних даних»
|
1
|
|
|
Тематичне оцінювання №2
|
|
|
|
ІІ семестр
|
|
Тема 3. Бази даних. Системи керування базами даних
|
9
|
|
|
-
|
Поняття моделі даних, бази даних, СКБД
|
1
|
|
|
-
|
Огляд реляційної моделі даних. Модель «сутність-зв'язок»
|
1
|
|
|
-
|
Поняття таблиці, поля, запису. Основні стани роботи з базами даних у середовищі MS Access.
Практична робота № 7 «Робота з об'єктами бази даних у середовищі СКБД»
|
1
|
|
|
-
|
Введення і редагування даних у таблиці. Призначення форм.
Практична робота № 8 «Створення бази даних у середовищі СКВД, створення форм і введення даних»
|
1
|
|
|
-
|
Сортування, фільтрування і пошук даних
|
1
|
|
|
-
|
Поняття запиту до реляційної бази даних
|
1
|
|
|
-
|
Поля підстановки. Створення зв'язків між таблицями. Ключові поля
|
1
|
|
|
-
|
Призначення звітів. Практична робота № 9 «Створення запитів і звітів»
|
1
|
|
|
-
|
Комбінований залік з теми
|
1
|
|
|
Тематичне оцінювання №3
|
|
|
|
|
Тема 4. Інформаційні технології персональної та колективної комунікації
|
10
|
|
|
|
І. Автоматизоване створення й публікування веб-ресурсів
|
4
|
|
|
-
|
Структура та особливості веб-сайтів
|
1
|
|
|
-
|
Автоматизоване розроблення веб-сайтів. Огляд сервісів Веб 2.0
|
1
|
|
|
-
|
Основи веб-дизайну. Практична робота № 10 «Автоматизоване створення веб-сайту»
|
1
|
|
|
-
|
Створення й оформлення блогу. Практична робота № 11 «Створення й ведення власного блогу»
|
1
|
|
|
|
ІІ. Інтегроване використання засобів опрацювання документів
|
2
|
|
|
-
|
Обмін даними між офісними додатками. Імпорт та експорт файлів. Практична робота № 12 «Виконання завдань з опрацювання даних у кількох програмних середовищах»
|
1
|
|
|
-
|
Вбудовування та зв'язування файлів. Веб-публікація документів
|
1
|
|
|
|
III. Спільна робота з документами. Розроблення колективного проекту
|
4
|
|
|
-
|
Середовище для спільної роботи з документами. Служби онлайнового документообігу
|
1
|
|
|
-
|
Спільна робота з онлайновими документами. Практична робота № 13 «Розроблення колективного проекту»
|
1
|
|
|
-
|
Узагальнення матеріалу, вивченого протягом року
|
1
|
|
|
-
|
Узагальнення матеріалу, вивченого протягом року
|
1
|
|
|
Тематичне оцінювання №4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|